Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Na het plaatsen van een bestelling is het vaak niet meer mogelijk deze te wijzigen. Bel a.u.b. direct naar 0348-507354 dan kunnen wij kijken of dit nog mogelijk is (wij zijn bereikbaar op onze openingstijden).
Hoe lang is het bier houdbaar nadat ik het ontvangen heb?
Je krijgt van ons alleen bieren die op het moment van verzending nog minimaal één maand houdbaar zijn.
Dit is een uitzondering op de bieren die in de sale verkrijgbaar zijn.
Kan ik een persoonlijke boodschap aan mijn bestelling toevoegen?
Ja, dat is mogelijk. Na het invullen van je persoonlijke gegevens, kan je bij het veld ‘opmerking’ aangeven welke tekst je graag zou willen toevoegen. Wij zorgen er dan voor dat je boodschap op een kaartje bij het pakket gevoegd wordt.
Moet ik statiegeld betalen?
De blikken bier die je vanaf 1 april koopt moet je niet meer weggooien, maar samen met je statiegeldflessen inleveren. Doordat er statiegeld op blik komt, gaat er dus het een en ander veranderen. Zo betaal je €0,15 aan statiegeld per blik. Later kun je dat natuurlijk weer terug krijgen wanneer je de blikken inlevert. Het uiterlijk van de blikken verandert ook een beetje. Zo komt er een logo op te staan zodat je kunt herkennen of je met een statiegeld blik te maken hebt. De barcode wordt ook iets anders, daar merk je zelf weinig van, maar de machines bij de inleverpunten werken niet zonder die code. Er komen dus inleverpunten voor de blikjes. Eigenlijk zijn dat dezelfde machines die je al kent uit supermarkten waar je je plastic flessen en verschillende bieren inlevert. Lege flessen en blikken met statiegeld kun je dus inleveren bij je plaatselijke innamepunt. Lege flessen zonder statiegeld gooi je natuurlijk in de glasbak. Om de blikken te kunnen inleveren, mogen ze ook niet ingedeukt zijn. Je hebt ongetwijfeld wel eens meegemaakt dat een plastic fles niet werd herkend door de machine omdat er een deukje in zat. Zo lever je blikjes goed in: leeg, statiegeld logo, barcode goed scanbaar en ongedeukt.
Wat houdt de sales categorie op jullie website in?
Bieren in de sales categorie zijn aantrekkelijk geprijsd en kunnen een houdbaarheid datum hebben die korter is dan bij ons gebruikelijk. De kwaliteit van de bieren die wij verkopen staat niet ter discussie. Van de bieren die afgeprijsd zijn, mag je dus dezelfde kwaliteit verwachten als die van ons overige assortiment.
Zijn de artikelen in mijn winkelwagen voor mij gereserveerd?
Nee, de bieren in je winkelwagen zijn niet gereserveerd. Pas als je na het invullen van je gegevens op ‘kopen’ hebt geklikt, dan zijn de bieren voor jou gereserveerd. Het kan dus voorkomen dat een artikel tijdens het winkelen uit je winkelwagen verdwijnt, omdat iemand anders datzelfde bier op dat moment gekocht en betaald heeft.
Zijn de afgebeelde prijzen inclusief BTW?
Alle prijzen op Bierloods22 zijn inclusief BTW.
Is mijn bier leverbaar uit voorraad?
Bierloods22 streeft ernaar dat alle bieren in de webshop leverbaar zijn uit voorraad. Mocht het onverhoopt voorkomen dat een artikel in uw bestelling er niet meer is, nemen wij direct contact met u op om een passende oplossing te zoeken.
Is het ordertraject beveiligd?
Ja, het hele ordertraject is beveiligd met Secure Socket Layer (SSL).
Hoe worden mijn bieren verpakt?
Alle bieren worden zorgvuldig verpakt en verzonden in verstevigde dozen met vakverdeling. Hierdoor mag je ervan uitgaan dat je de bieren onbeschadigd ontvangt. We gebruiken verschillende maten dozen, zodat er altijd een passende doos is voor jouw bestelling.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Wil je liever je bieren afhalen in de winkel? Dat kan! Bij het afrekenen kan je kiezen voor afhalen. Zodra je de bestelling hebt geplaatst ontvang je berichtje wanneer je pakket klaar staat. Dit is meestal dezelfde dag nog.
Grote aantallen?
Wil je meerdere pakketten tegelijk versturen naar verschillende adressen? In dat geval kun je een e-mail sturen naar [email protected]
Wanneer krijg ik de factuur van mijn bestelling?
Je ontvangt meteen na je bestelling een e-mail van ons, met daarin een ontvangstbevestiging en een factuur.
Hanteert Bierloods22 een minimale bestelwaarde?
In onze webshop kun je in kleine hoeveelheden bieren bestellen, dit is al mogelijk vanaf €10,- per bestelling.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn pakket wordt afgeleverd?
PostNL zal in totaal 2 afleverpogingen doen. Hieronder valt ook het eventueel afleveren bij buren. Lukt het afleveren na 2 maal proberen nog niet, dan wordt het pakket retour gezonden naar Bierloods22.
In dat geval nemen wij weer contact met je op om een afleverafspraak te maken. De kosten voor het opnieuw verzenden komen voor rekening van de klant.
Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?
Als er onverhoopt iets niet klopt met je bestelling, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op (uiterlijk binnen 5 dagen na ontvangst van het pakket). Wij zullen er dan voor zorgen dat de bestelling alsnog goed wordt uitgevoerd.
Levert Bierloods22 ook aan het buitenland?
Ja, wij leveren ook aan het buitenland. Voor informatie over de verzendkosten kun je kijken op onze pagina verzending en retourneren. Hier staan alle prijzen.
Kan ik bestellen bij Bierloods22?
Geen 18? Geen druppel. Alcohol gebruik kan uw gezondheid schaden. Het verkopen van alcohol aan minderjarigen is verboden. Door het bezoeken van onze site bevestig je dat je 18 of ouder bent. Bij de levering van je bestelling zal de bezorgen controleren of je 18 jaar of ouder bent.
Hoe werkt de black friday actie in 2022?
Tijdens Black Friday kun je de kortingscode "BLACKFRIDAY22" gebruiken, dit geeft 10% korting op alle artikelen* Ook hebben we meer dan 200 bieren met kortingen tot 25%.
* de korting zal vanwege wettelijke beperkingen niet toegepast worden op cadeaubonnen en items uit de sale.
Hoe werkt mijn kortingscode?
Als je een kortingscode hebt kun je deze in je winkelmandje toepassen. Kortingscodes zijn over het algemeen niet geldig op artikelen in de sale, cadeaukaarten en abonnementen en kunnen een minimaal bestelbedrag hebben. De meeste codes hebben een vervaldatum. Staat er geen vervaldatum, dan is deze minimaal een week na uitgifte geldig.
Staat je vraag er niet tussen?
Neem dan contact met ons op via [email protected]